Thursday, December 21, 2006

Jalan-jalan Perabih Duit...

betul tak? kalo jenjalan mesti abih duit...tak sikit...banyak..hehe..nak dijadikan citer..selasa lepas nan sejuk..aku bawak zaharah & farah gi jenjalan kat sekitar bandar oxford...macam ler aku nih expert...dok sini pon baru 3 bulan lebih...so, aku bawak dorang gi tempat2 yg aku tau jerk...Christ Church, shopping2 & minum2 jerk...ok...best sesangat sebab aku pon tak penah lagi masuk christ church nih...cuma tuh la...sejuk gilersss..masa nih dia nyer suhu dlm -3 degrees gituh..amik ko...zaharah sampai gi beli gloves sebab tak tahan sejuk...meh tgk gambar meh....ekceli byk lagi gambarnya...aku letak mana yg patut jerk la yer...
2 sahabat baik kat sebatang jalan lama kat oxford...

zaharah kat depan bangunan christ church...diceritakan bahawa christ church nih amongst the oldest building kat oxford nih...


zah & farah kat dpn pintu masuk christ church..nak habaq maii...christ church nih bukan la gereja 100%...walaupon ada nama church..dia cam ala2 muzium gituh..

sapa penah tgk movie harry potter, angkat keyboard!! aku tak penah...hihik...tapi kalo nak tau...kat dining hall nih la...ada satu scene yg diamik kat sini...


cik farah bergambar kat dpn bangunan christ church...

lepas abih jenjalan kat dlm christ church....gi semayang kat islamic centre...pehtu ternampak ada org jual wooden roses kat tgh2 jalan...murah2...seploh kuntum 1 pound...aku maleh nak beli..kang beli kang...ada jerk org tukang buang..huh..

minum2 kat marks & spencer cafe...sedap hot chocolate kat sini...kembangnyer haku kan?? huhu...

3 comments:

Unknown said...

besh nya dpt gie jenjalan kat oxford...huhuhu...dpt rasa winter pun best gakkk...ehheheheeh....take care..

Unknown said...

rerasa dpt tak post hot chocolate tu kat mlaysia...huhu cam best jer....

5 Senses Designworks said...

a'ah...jenjalan best..bangunan dia cantik2 thawww..hot chocolate tuh gi jerk kat starbucks ker...coffee bean ker...sama gak...lebey kurang arrr