Friday, December 08, 2006

Medical Check-Up

smlm, ari khamis aku gi wat medical check up...yg kelakarnya...bila midwife panggil aku...aku leh wat tak tau jerk...3 kali dia panggil..mau aku tak menyahut...dia panggil.."mrs heymeid...mrs...heymied..."...sampai dia tunjuk tangan kat aku...baru ler aku perasan...la aku ker?? hihik..len kali panggil ler betul2...HAIMID..bukan heiymied....nak wat camner kan...kat sini...nama abah den lagi glamer dari nama aku...huhu...
nih la st. bartholomew's medical center...tempat aku wat check-up..selalunya setiap khamis..

aksi wa dpn SBMC..nampak tak bayang2 ittew?? encik rezuan la tuh...hihi...


nih plak kat depan cowley mosque...masjid terbesar di oxford nih, kalo x silap...lokasinya bersebelahan ngan SBMC...


pak halal centre...kedai pakistani yg jual daging2 halal...nih pon dekat2 gak ngan SBMC...sumer makanan2 yg jual kat sini halal...so, kalo shopping kat sini...aku x yah buang masa belek ingredients dia...eheh...

No comments: