Monday, December 04, 2006

Cerita ceriti

alhamdulillah..naqeeb dah beransur baik...atau aku leh kata dia dah betul2 baik...tinggal batuk jerk...demam mmg dah ok sgt..dia pon dah ada selera makan dah...kalo semalam langsung dia tak nak makan...ini hari dia makan 3 keping roti cicah ngan kuah kari...pehtu masa lunch lak dia makan 3 hot dogs..mlm lak dia makan nasi goreng 2 pinggan...ha...amik ko...tapi aku still pakaikan dia sweater dlm umah...biar dia berpeluh...bila dah sihat nih..lasak la pulak...penat ibu dia aihhh...dok manggil aku jerk...nak kencing panggil aku..nak 'uk uk' panggil aku...nak itu ini...huhu...penatnyer la...yg ayahnyer dari ke pagi takde umah...gi library...tapi takper la...kalo nak diingatkan..mak aku dulu lagi penat...anak bersusun nak melayan...aku nih anak baru sorang...dah gini mengomelnyer...
ehhh....last week aku gi templars square, cowley city centre...ekceli kak nun ajak temankan dia...silap ajak org la kak nun...cam la tak tau aku nih kaki shopping..bab shopping mopping nih, kalo demam pon aku leh baik tau....ahaks...



belikan pyjama naqeeb...sian dia..byk baju tido dia dah lusuh...ada tuh suar dah berlubang kat tengah2...sampai nampak 'anu' dia...ahaks...nasibler dpt mak yg tak reti pegang jarum ngan benang....

boots nih aku beli murah jerk....yg paling murah kat kedai tuh...6.99 pound..ok ler...maleh nak beli sekarang..kaki tgh mengembang..bila la jimmy choo nak wat cheap sale?? ada hati tuh...ahaks..


close up harga...eheh...baju naqeeb nih aku beli kat wilkinson...murah2 jerk..ala2 mydin gituh...

3 comments:

Anonymous said...

Excellent article. Keep posting such kind of information on your page.
Im really impressed by your blog.
Hey there, You have performed a fantastic job. I'll definitely digg it and for my part suggest to my friends. I'm sure they will be benefited from this web
site.

My web site: nike golf accessories bag

Anonymous said...

Hello There. I found your blog using msn.
This is a very well written article. I will make sure to
bookmark it and return to read more of your useful info.
Thanks for the post. I'll certainly comeback.

My blog; easy-golf-tips.com

Anonymous said...

Now I am going away to do my breakfast, once having my breakfast coming again to read additional news.


my site women's golf gloves for cold weather