Thursday, December 21, 2006

Jingle Bell...Jingle Bell...Jingle All The Way....

awek mana la nih bergambar dpn pokok krismas tifu2?? ahaks..

tuh lagu krismas kan adek2?? kat sini...op kos la krismasnyer meriah...dah nama pon negara kapir....oopss...ko masuk shopping kompleks sana...lagu krismas berkumandang...ko masuk shopping kompleks sini...lagu krismas berkumandang...pendek kata....sumer lagu krismas la...boringnyer...susah nak jumpa lagu raya kat sini...ahaksss...

yg paling aku tak sabar nak tunggu...masa boxing day..sehari lepas krismas...dgr citernya...harga akan menjunam sampai tahap tak tercapai dek akalmu...bak kata sue...set pinggan mangkuk marks & spencer yg biasanya harga dlm 100 pound akan turun jadi 5 pound...huh...menggelupur aku mendengarnya..pehtu baju2 budak ada yg sampai 50 pence sehelai...wallane...syok tuhhh...

naqeeb pon leh tahan byk gak kad krismas yg dia dpt...awal2 aku pesan kat dia...yg ini bukan perayaan kita...ini perayaan org kristian...yer la...kat skolah dia didedahkan ngan budaya cenggini...so, bila balik umah...tugas aku lak kena terangkan balik kat dia...sama gak kes masa performance day ari tuh...dia ada nyanyi lagu...antara lirik yg aku ingat..."thank you jesus...from all the children of the world"... uissshh....dia ada tanya aku jesus tuh saper?? so, sekali lagi aku laki bini kena terangkan kat dia...tuh la payahnyer bila dok kat sini...

berbalik pada christmas card yg dia dpt tuh...aku ada gak soh dia bagi kat kawan2 dia kad..tapi bukan kad krismas...tapi season's greetings card...ngan aku2 dia bagi kad tuh...ekekeke...

3 comments:

amn said...

M.. vahvahvahhh.. Dah macam J.Lo aku nengok dengan baju bulu.. Bulu ke?

5 Senses Designworks said...

a'ah wok..vulu2...baju jerk sama...body tak kan?? ahaks...

5 Senses Designworks said...

meh la ila...meh la...