Wednesday, May 16, 2007

Hujannnn

naqeeb ready nak gi skolah...next week skolah cuti seminggu...yahooo!!

dari minggu lepas...hari2 hujan...basah jerk jalan...nak kuar gi kedai beli telur pon malas...iskk...kalo tido sedap nih...tapi...lupakan ajer lah...sejak dah ada anak kecik nih...bab nak tido sedap...only in my dream....in my dream...dan aku perasan gak...bila time hujan...mesti selera aku membuak2...asik lapar jerk...sekejap2 aku turun dapur...bukak lemari...tgk kot2 ada makanan segera yg buleh dingap...nak masak malas...aku sorang jerk...kalo ada rezuan pon payah gak...sebab kitorang bab makan2 nih tak seirama...eheheh...apa yg aku suka makan...dia tak suka...apa yg dia suka..yg tuh la aku tak suka...mmm...nak diet?? tak terdaya eden...ntah la ekk...aku rasa aku nih dah dlm kategori obese dah...berat tak turun2 pon...bila la aku nak diet nih?? ari tuh dah start dah...aku posa sunat...sekali maghrib berbuka nak dekat pukul 9 malam daaa....terus jadi hangat2 chicken shit jerk plan diet aku tuh...

cakap pasal makan nih kan...aku cam teringin sangat nak makan CHAR KOAY TEOW...tapi tuh la...member nak makan tuh takde...rezuan mmg tak makan char koay teow....aku dah janji ngan sue..nanti kalo aku nak makan koay teow....aku ajak dia...baru syokkk...dia on ajerk...huhu...punyer la besar nafsu makan aku ekk? camner tak gemuk??

No comments: