Tuesday, May 22, 2007

Terasa Bahangnya

22 May 2007

cuaca hari nih cam panas sket ler...first time aku bukak tingkap waktu malam...nylea pon tido malam pakai rompers jerk...naqeeb sblm tido...siap basuh kefala...aku? pakai baju seksi... : )

anak daraku yg gemar diambil fotonya...

naqeeb beria2 bagitau aku yg nylea dah pandai panggil dia "abg naqeeb"....tak percaya aiihhh...

tgk sapa yg masak tuh?? perati betul2...laki mak ok...tak ker bangga aku? sebatu jaraknya dari kuali..takut terpercik minyak panas...

ntah camner aku leh terbeli novel nih kat CLIC tadi...aku tak minat membaca laa...kalo aku minat sure SPM aku gempak giler...wakakaka...murah jerk harga novel nih...25p...insyaallah aku cuba habiskan membacanya dlm thn nih gak...harharhar..

setengah dari botol nih aku habiskan...kat mesia dorang kata tak halal ekk??? kat sini aku rasa halal...aku rasa la...sebab ada tulisan arab...zell kata..kalo tak sure halal ker haram..tgk pada tulisan arab...insyaallah halal...hahahah..


Nota kaki cagu:
nylea tak 'uk uk' pon hari nih... : (

2 comments:

nur said...

hi kak M...saya tak tau nak contact camne...so saya comment je lah ye...hehehehe
seronok baca akaknyer blog. Harap akak ngan abg Wan dan anak2 sihat.
bilalah saya nak kesana ye...insyaallah ada rezeki sampai lah kesana. Kirim salam kat abg Wan ye..

5 Senses Designworks said...

laaaa...ain ker nih?? ingatkan sapa la si nur nih...kitorang sihat jerk kat sini...kem salam kat family ekk..