Friday, May 18, 2007

Tak Tau Nak Letak Tajuk Apa??!!

17 May 2007

penatnya la ini hari...nylea bangun pukul 2.45 pagi...kasi dia nyot nyot..pehtu tido jap...bgn lagi pukul 5.45 pagi....aku rasa dia nih kembong perut ler...asik nangis jerk..kasi susu pon tak berapa nak layan..huhu...penat mmg penat...tapi aku seronok...tgk anak2 membesar dpn mata...

tgk mata dia tuh...bulat cerah jerk..padahal masa nih baru pukul 5.30 pagi...syiann ibu dia...huhu

pukul 5.43 pagi di bumi UK...cerah ekk?? spring nak masuk summer dek non!!

breakfast kitorang anak beranak...nasi goreng cili api campur udang & nescafe O...aku makan semangkuk kecik jerk...tuh rezuan punyer potion tuh... : )

nih plek menu lunch...nasik ngan sambal tumis udang & telur dadar & disirami kicap...simple jerk...tapi layan jerk la...

lenanya nylea tido...tgh memikirkan masalah negara ker ini budak???

petang....aku bakar pizza....nyum...nyum...

kebetulan amir dtg dari london...and nash baru balik dari keje...so ajak dorang join makan sekali...2 pan besar pizza licin tuhhh...

naqeeb ngan aksi biasanya...masa nih malam & aku tgh test dia punyer spelling...every friday dia ada spelling test....gitulahhh...

No comments: