Friday, May 18, 2007

Tiada Tajuk : )

18 May 2007

kesian sue....dia nyer sinki kat umah tersumbat...dari minggu lepas dok report kat landlord...plumber dtg...tapi takleh wat apa...kesudahannya...rabu dpn baru leh repair....so, aku offer dia soh dtg masak umah aku jerk la....well...sue nih bestpren aku kat sini...dan dia nih laki bini mmg byk tolong kitorang.....sampaikan anak dia si adam tuh pon panggil aku mama...mmm...aku tak tau nak citer apa sebenarnya...ahaks...

tghari tadi aku called mak aku..tanya camner persiapan pertunangan adik aku farah yg akan bertunang esok (sabtu)...mak aku kata sumer ok....lagipon majlis dibuat kecil kecilan jerk...tak macam aku dulu...majlis tunang cam majlis kawin...siap pasang khemah...ehhh...berlagak lak statement aku nih...wakakaka...

errr...masa aku taip nih aku tgh dok layan mila & ebi AF5 nyanyi lagu MY HEART kat youtube...dah berulang kali aku tgk...cam sweet sgt...romantik jerk... akak tersentuh dek...ekceli aku tak layan pon AF nih...tapi tertengok kat youtube...haaa kauuu....aku kalo dah suka tuh...mmg tak berenti aku tgk...hahahah....sib baik nylea dah tido...

besarnya soother nylea nih....separuh muka dia tertutup..wakaka...

jantung manis aku.... : )

naqeeb tgh baca buku...rajin anak ibu...

No comments: