Thursday, May 31, 2007

Sejuk


27 May 2007

aku tak tau naper skrg cuaca very the unpredictable one!! sekejap sejuk...sekejap panas...pehtu sejuk balik...nih kalo ikut bulan june nih dah masok musim panas dah....tapi cuaca tetap sejuk...sampai aku pon dah 2 hari lebih tak mandi...sssyyy...dendiam...!!

laksana cuaca...begitu jualah diriku inih....sekejap ok...sekejap tak ok...errrkk....maksudnya kesihatan aku lahhh..sekejap ceria cergas...sekejap2 nak membuta jerk kejanya...kadang2 rasa cam nak demam...tapi makan lalu lak...tuh yg tak paham tuh?? aikkk...tak paham lagi...ko nak gemuk lagi ler tuh maknanya!!

hari nih gak birthday adik aku Farrah yg ke 24...tak lama lagi nak jadi bini org....nanti sebelom kawin...menuntut ngan kakak mu ini thauuu...byk tips aku leh kasi...ahahahah

ok...tuh jerk...ngantuk nih...

No comments: