Thursday, May 31, 2007

Malam

29 May 2007



apa rasionalnya tajuk kat ateh tuh ngan gambar2 tuh?? takde apa2 pun...gambar2 tuh sumer diambil sekitar pukul 9 malam...dan itu menunjukkan malam di UK tersangat la berbedanya ngan malam kat mesia...kat sini di musim summer...kol 9 malam pon masih terang benderang lagik...pehtu malam kat sini boring sket...senyap sunyi jerk....walaupon umah aku nih betul2 kat jalan utama....tapi bila malam jerk...bunyi2 kereta lalu lalang jerk yg aku dengar....tak pon mat salleh yg dok mabuk atau pasangan2 yg bergaduh...nyampahhh!!

well...aku rasa skrg aku dah start leh tido lama sket time malam..sbb anak dara aku hanya bangun sekali jerk utk nyot nyot...tuh pon kalo aku tak layan,dia membebel sendiri jap...pehtu dia sambung tido dia balik...huhuhu...nikmatnya la tido nih...

dan sakit gigi aku masih terasa...aku nak wat appointment kat dental clinic...tapi satu hal lak...aku takde maternity card...midwife aku dulu lupa nak kasi la tuh...hishhh...nyusahkan org betul lahhh....

dah....

No comments: