Saturday, May 19, 2007

Sakit Tekak Laaaa

19 May 2007

aku bangun pukul 9 pagi ini hari....harharhar....dari semalam aku rasa tak sedap badan...sakit tekak...seram sejuk...ngantuks....sumer dtg dlm satu pekej..huhu.... lepas masak2....aku call mak aku...nak tanya perkembangan majlis pertunangan adindaku farah...dah jadi tunang org dah ini budak...dulu masa kecik rambut berseribai jerk...nih dah nak jadi bini org...suka la tuh?? pehtu sempat berborak ngan YU...dia kata tak meriah takde aku....tak meriah tak meriah pon...ramai gak sanak sedara kat sana...kitorang kat sini?? waaaaaaaaaa....

tghari aku masak lauk ayam masak kicap...pehtu aku call my MIL..saja tanya khabar...lepas tuh aku terus tido...mmg tak larat sgt dah...rezuan amik alih jaga nylea jap...

a very simple breakfast for today...scramble egg....

naqeeb yg comot...tuh bukan pedang tuh...itu ayah dia punyer shoe stick...dah jadi mainan dia sehari hari...

cik adik yg tak nak tido siang....kalo tak membebel...dia nangis...huhu...

chelsea vs man u...chelsea menang 1-0...aku tak follow pon....tak minat aaa...

No comments: