Wednesday, May 30, 2007

Mak Bangga Nak....mak bangga...

25 May 2007

itu ler statement poyo aku bila anak aku dpt award kat sekolah dia...lantakla org nak kata apa pon...tapi aku yg ngandungkan dia...yg lahirkan dia...so bila dpt anugerah ciput cenggitu...sure rasa bangga yamatsss.....rasakannn!!

alkisahnya....naqeeb ada performance sempena assembly day kat skolah dia...lepas wat performance..dia nyer head teacher sampaikan anugerah2 kat pelajar2 yg dpt house point...dan naqeeb salah seorang darinya....ekceli aku tak tau pon dia akan dpt award ari nih...aku pegi just nak tgk dia nyer performance jerk....










Nota kaki cagu:

~Gembira~

2 comments:

Anonymous said...

M....akhirnya..dapat gak iLa balas..

wah seronok M duk sana kan....ada 1 tahon 4 bulanl agik M kat oxford....

rindu lah M........

for information...akma eksiden..dia kat wad icu....tapi dah sedarkan diri....

5 Senses Designworks said...

takde la seronok sgt...biasa2 jerk...bgn pagi jgn harap nak start enjin keta gi beli nasi lemak kat tepi jalan atau makan roti canai kat tepi longkang...hahahaha...

akma eksiden?? teruk sgt ker wehh sampai masuk ICU tuh?? moga2 dia pulih seperti sediakala...aminnn...

wokeyy...mmuah2 utk alieyah naaa... : )