Wednesday, May 16, 2007

Sembang-sembang Rabu

16 May 2007

pukul 2.30 pagi aku dah bangun dah...cam biasa...nyusukan nylea...pehtu tak ngantuk lak...so, apa lagi...laptop tempat dituju...surf internet...check emails...terus aku semayang subuh...kat sini subuh masuk pukul 2 lebih...pukul 4 baru la rasa ngantuk...tapi cam biasa aku tido2 ayam jerk...kol 5 nylea bangun lagi...terus tak tido dah ini budak...huhu...

nylea lepas mandi...aku rasa kat umah nih..dia jerk yg mandi 2 kali sehari...org lain mandi sekali sehari jerk...kenkadang 2 hari sekali...wakakaka...

dah siap pakai baju dahhh...dia nih kebal sket...cuaca sejuk pon leh pakai baju2 seksi...ahaks..


hidangan tengahari kitorang...nasik ngan telur goreng masak kicap jerk...well...aku tak suka telur sebenarnya...kalo diberi pilihan...telur tuh last sekali aku letak...tapi laki mak pencinta telur ayam ok...bertabah aku..

baju2 yg tak berbasuh nak dekat seminggu...rezuan janji nak gi antar laundry ini hari...tapi takdo pon..ngadap laptop jerk dia...mentang2 la org dah cuti...


dinner rezuan n naqeeb...nescafe & toast bread...memula ingat nak wat nasik goreng...tapi rezuan kata tak yah la..guuudd...kalo idak...aku pon ikut sama bedal nasik goreng tuh...bab2 roti nih aku kurengg sket...nescafe lagi la... a no no..

No comments: