Tuesday, June 05, 2007

Demam

01 June 2007
cian anak ibuuuuu...

hingus terkeluar tuh dek..

apa perasaan korang kalo tgk anak korang tido jerk manjang dek kerana tak sedap badan?? anak yg dulunya sengih manjang tiba2 jadi lemah semacam?? sure sedih tak karuan kan?? gitulah perasaan aku bila nylea kena demam berpekej...siap ada batuk selsema...kuat lak tuh...terkohok kohok dia batuk...itu ok lagi...yg paling aku risau bila suhu badan dia mencecah hampir 40 degrees...mak takuuutttt...

terus kitorang call GP....tang tuh gak GP soh datang spital..nih dikira emergency la nih...memandangkan kitorang takde keta (huk huk)...maka gi naik taxi jerk la...payah beb takde keta nih...patah kaki rasanya nak berjalan....

bila sampai spital....GP check sumer...dia kata....still normal (selalu sgt dah aku dgr)...dia bagi prescription...& nasihatkan aku jgn mandikan nylea tiap2 hari....dia soh aku mandikan nylea seminggu sekali...aku ulang tau...seminggu sekali....tak kisah la...janji anak aku sihat walafiat...aminnnnnn....

No comments: