Thursday, June 21, 2007

Matty's Birthday Party & Kak Ija Berangkat Pulang

16 June 2007

hari nih kak ija akan berangkat pulang ke mesia nan tercinta...tapi sebelum tuh aku paksa rezuan bawak naqeeb, amirul & izat gi birthday party matty....sebenornya rezuan macam malas jerk nak bawak bebudak tuh pegi...sebabnya hujan satu hal...pehtu dia kata ntah halal ker idak makanan yg dorang prepare tuh...aku kata, pegi jerk...si liz tuh beria2 ajak kitorang datang birthday party anak dia...dah la dia ajak dinner umah dia...haram kitorang nak pegi...nih kalo birthday party pon tak nak pegi...cam tak fatut jerk....maka pergila rezuan bawak bebudak...abg nuar ikut skali...hujan renyai2 masa tuh...redah jerkla...hujan air bukan hujan peluru....

lepas jerk dorang balik dari party tuh...time kak ija lak nak berangkat pulang...memula aku perasan mata kak ija dah merah dah....aku maintan lagik....tapi bila bab berpeluk pelukan....apa lagi...waaa....tiga kali peluk...tiga kali nangis...nak wat camner...sedih nak berpisah...rasa cam sekejap sgt kak ija dtg sini...tak sampai 2 minggu...itupon byk masa dia dihabiskan kat stratford...buat kak ija...moga selamat sampai...maaf dari kami kalo ada apa2 kekurangan....aku akan rindukan korang sumer...especially amirul...terbayang camner dia agah nylea..."nylea...nylea..."...izat lak tak abis2 mintak nak bawak balik nylea...serius punyer mintak... : )

rezuan hantar dorang ker heathrow....zaharah & kawan dia gi bermalam umah member kat oxford...

tuh ha si matty...yg tengah tiup lilin tuh....

"sesapa nak adiah...angkat tangan" kata liz mak matty...*memandai jerk aku

amirul...tgh buat apa tatau...

suka la dorang dpt main benda nih sumer...

3 anak jantanz..

yg baju biru tuh bapak matty...alderson nama diberi... : )

No comments: