Friday, June 22, 2007

Citer Pasal Diet (Lagi!!)

19 June 2007

sakit kaki aku makin nak pulih ( tak abih2 citer pasal sakit kaki!!)...tapi kenkadang rasa gak sakit sikit2...rezuan kata...mungkin disebabkan berat aku...so, kaki tak leh nak tampung...tuh yg sakit tuh...elloo...mana boleyyy....peha ngan betis aku nih bukan main bagak...tak kan tak leh tampung lagi....no no....aku rasa aku kuat bergerak....kuat berjalan...tuh pasal sakit tuh...& alhamdulillah...lega tgk perubahan kaki aku nih...aku jalan dah tak terhenjot2 sgt dah...

dan bermula dari ari nih...aku start diet sket2...aku dah tak makan nasik...aku gantikan ngan roti & pasta...tak tau la sampai bila leh bertahan...harap2 berjaya la...percaya tak adik kakak sumer...dulu aku penah diet tak makan nasi sampai setahun lebih thauu...even sebutir nasik pon aku tak sentuh...aku ganti ngan meehon, mee sumer bagai...mmg berjaya!!


tipu jerk....mana dia tau duduk lagi...aku main taruk jerk dia kat tepi sofa nih...ahaks...

bouncing net pemberian sue...pinjam jerk...

No comments: