Monday, June 25, 2007

Pulut Mangga

24 June 2007

aku rasa ari nih mood masak aku membuak2....sebabnya dari pagi sampai ke malam...masa aku byk di dapur...(ye ker nih??)...pagi aku masak nasik goreng...tghari aku masak pulut mangga....jgn marah...lunch kitorang belasah pulut mangga...ahahahah...ekceli, mangga pakistan yg manis meleting nih sue yg kasi...2 bijik besar...aku tak tau nak buat apa....kalo makan cenggitu rasa cam tak vogue jerk...jadiknya aku bukak internet...aku tgk ada resepi pulut mangga....nak buat dia pon senang...so apa lagik....buat jerkla...& yg happynya opkos si naqeeb ler...dia suka mangga katanya...aku kureng sket bab2 buah manis nih...pehtu petangnya aku masak pasta goreng...ikut dan aku jerk nak campak apa...ada ker org masak pasta letak ikan bilis?? kalo takde...akula org pertama yg bikin cenggitu...hihih...malamnya?? masak nasik lagi...& aku still berdiet...yeyehhh....

pulut mangga pakistan mari...

tuh diaaa...bersungguh2 dia makan....3 kali tambah tuhhh!!

2 comments:

Anonymous said...

waa, mmg sedap klu camtu hee

Anonymous said...

cutenyer.. naqeeb makan