Sunday, June 17, 2007

Zaharah dan Kawan-kawannya Datang Ke Rumah

04 June 2007

*Sila baca tajuk di atas ngan gaya sinchan okay... : )

ari nih cam biasa...bangun tido...kemas2 sikit...lepak2 ngan family...sampai la bila petang jerk...zaharah, husband aku punyer adik punya bini....orang panggil apa ekk??? biras kan? telefon rezuan bagitau yg dorang kat bicester (shopping la tuhh!!), nak dtg singgah umah kitorang...ok jerk...onnn...aku pon pikir...aaahh mesti lambat lagi nih nak sampai...org pompan kalo shopping mesti lama punyer...memandai jerk aku wat teori berdasarkan pengalaman sendirik...hihi.....so, aku tak ready masak haper pon....tiba2 jerk...ting tong....heh tipu...rumah aku mana ada door bell...dengar2 jerk sora cam org bagi salam...laaaa...dah sampai....dapor tak berasap lagi la dekk...sian dorang....jawapnya kena la tunggu barang setengah jam....aku masak simple jerk...meehon singapore...pehtu bakar pizza beli kat iceland....ingat nak masak nasik...tapi kalo masak nasik...lagi la lama amik masa....thanks kat korang yg sudi datang....zah, farah, mun ngan ada 2 lagi jejaka yg aku lupa nama dia....jgn serik dtg sini lagi thauu...nanti akak masak nasik naaa..
* zah kata...nylea dlm gambar nampak cam debab...tapi kat luar kecik jerk...itu macam kalu..aku pon cenggitu gak kot..dlm gambar nampak gemuk...kat luar sedikit slim...harharhar...

org leeds sumer nih....tuh yg kecik tersepit tuh tak termasuk!!

teddy bear pemberian mak teh zaharah kepada nylea....tengkiusss...

anak ibu dah leh niarap dahhhh....

No comments: