Wednesday, June 27, 2007

Kami

26 June 2007

aku tak tau nak tulis apa...sebab hari nih apa yg aku lalui biasa2 jerk...takde yg luar biasa...cuma pagi tuh kak amy dtg umah...nak tanya kot2 kat area umah kitorang ada umah yg boleh disewa...gud...nanti jadi ler perkampungan melayu kat area sini...ahaks...aku hidang meehon goreng...aku makan mengalahkan tetamu lak...

pehtu aku gi umah sue...saja join sembang2...kebetulan kak nun pon ada sekali kat situ...borak punyer borak...sue hidang roti bom, kuah kari ngan ayam goreng....aku melantak lagik...

kesimpulannya....aku tak berdiet pon hari nih....sekian...

"aarrrghhhh!! I'm gonna kill you!!"

"acah jerk tuhhh..."

"haaa....nikmatnya dpt isap jari..."

"apa tengok tengok??"

"saya dah pandai pegang botol susu sendiri dahhh!!"

"kitorang 2 beradik..."

"ayah....saya nak bangun!!"

"ayah pegang tangan saya tau...saya nak bangun nih!!"

"haaa...nampak...nampak...saya leh angkat kefala saya!!"

No comments: