Wednesday, June 20, 2007

Sakit Kaki Pulakkkk

10 June 2007

macam2...lepas satu...satu....aku rasa hari nih sakit kaki aku sampai ke tahap maksimum dahh....ekceli sakit kaki aku nih aku dah rasa sejak 2-3 hari lepas lagi...ingatkan sakit biasa jerk...alih2 makin menjadi2...sampaikan nak duduk bersimpuh pon tak leh...pantang gerak sket mesti sakit...adoila...aku jalan pon dah macam org tempang dah...huhu....tapi camner sakit sekalipon...bila part berjalan (aka bershopping)....buleh lak ilang sakit tuh...ahaks....

arinih kitorang tak gi memana pon...just jalan2 kat situ2 gak...shopping sikit2....bebudak bertiga tuh kitorang tinggalkan kat hotel...hihi...

kat park....bersama kakak ipar aku yg sarat ngandung.... : )

kak ija nak tajamkan skill nyusukan anak...ahaks....kat belakang tuh ada mamat yg sebok dok panggil org soh tgk dia punyer show...

No comments: