Thursday, June 21, 2007

Deal or No Deal

17 June 2007

pengacara rancangan deal or no deal...noel....tak hensem...

sunyi....sepi....tuh la perasaan aku bila bangun pagi nih...teringat kemeriahan umah aku malam sebelumnya...masa kakak ipar aku ada...meriah kemain...skrg dah sunyi balik....tinggallah kitorang 4 beranak jerk...menjalani kehidupan di tempat org....dah2 tuh M...dah2...

nih nak citer....aku tak tau la naper aku perangai cenggini...lemme start the story bebeh...aku laki bini skrg suka tgk rancangan DEAL OR NO DEAL kat tibi...channel berapa tak hengat...rancangan nih ala2 rancangan nak dptkan duit...paling banyak 250,000 pounds...paling ciput 1 pence...hari2 kitorang dok tunggu rancangan nih yg kuar kat tibi hari2...simple jerk rancangan nih...takyah jawab soklan...takyah tekan buzzer...takyah itu ini....just main bukak2 kotak jerk...& kotak2 tuh ada la nilai wang yg tertulis di dalamnya...tp masa tgh2 main tuh...bank akan offer kat contestant tuh ngan nilai2 tertentu...sama ada nak amik duit yg bank offer ataupon nak teruskan permainan yg mungkin menyebabkan korang dpt duit banyak kebaboo atau duit sikit nak mampuihhh....eheheh

nak dijadikan citer...ada sorang contestant tuh...adam namo ehh...kesian aku tgk muka dia nih...muka budak lurus jerk...salju jerk tgk air muka dia...tp yg kesiannya...huhu....dia dpt 1 pence jerk nyahhh....aku tak leh lupa tuh....sampai skrg aku teringat...tuh la dia...tamak lagi...nak kejar 250,000 pounds, last2 dpt 1 pence...huhu...1 pence tuh naqeeb pon tak pandang....aku kesian sgt kat dia...serius...aku nih cepat kesian kat org...sampai skrg rasa kesian kat mat salleh yg aku tak kenal langsung tuh masih berbekas di hati....cehhh...

aku kesiaaaaaaaan kat dia...ahh sudah!!

Nota Kaki Cagu:
Selamat Hari Bapa buat ayahanda tercinta, Haji Haimid Berahim...bapa mertuaku...Razali Ngah & suami tersayang...Rezuan Razali....you're such a superdad!! sayang semuanya.... : )

No comments: