Thursday, June 21, 2007

Nak Tempah??

15 June 2007

ari nih zaharah & farah dtg umah aku...nak jumpa kak ija temanya...& petang nih aku masak mee kari...tak lama lepas tuh kak ija lak sampai dari stratford...penuh sarat beg dia...manyak shopping tuhh... : ) meriah umah aku malam nih...dah lama tak rasa kemeriahan cenggini...cewahhh...

aaa...iklan jap ehhh...korang ada rasa nak tempat jahit manik/labuci tak?? kawan aku ila ada wat bisness jahit labuci nih...kot2 la raya nanti nak pakai baju kurung lip lap2 kan?? seswai sgt nih...raya bulan seploh...posa bulan semilan...skrg dah bulan 6 nak masuk july...haaa...dah tak lama tuh dek non....elok ler tempah skrg...sure malatops la penampilan korang di pagi raya....harga upah?? berpatutan dekk...dgn harga serendah seploh hengget...bisa merubah penampilan korang...

erkkk...aku tak pandai la nak menggoda org...eheheh....korang baca la iklan empunya body nih...

Ingin melihat baju lama berwajah baru?
Baju baru bertambah ayu

Kami mengambil tempahan menjahit manik untuk baju-baju anda!
Sila lihat pada Beads Catalogue yang kami lampirkan untuk design
menarik.

Jangan lupa untuk menghubungi kami untuk merubah penampilan anda!
Harga masih boleh dirunding!
Laili : 03-26988044 ext 8200
Ila: 03-26988044 ext (tanya operator : )






nih antara contoh2 nya.....apa2 hal contact jerk mereka berdua k!!

No comments: