Thursday, June 21, 2007

Ouchhh!!

12 June 2007

arghhh...kaki aku makin sakit...sampaikan nylea bangun malam nak nyusu pon aku kejutkan rezuan...semayang kalu....aku semayang duduk....mmg sakit...naper ekk??? bahagian paha yg paling sakit....tetiba aku teringat lak kat mak aku....dulu camnih la mak aku sakit....sampai kena masuk wad...& kena pakai...apa ker nama...alah....batang kayu yg letak kat ketiak tuh...ha...benda tuh la yg mak aku pakai beberapa bulan lamanya kalo nak berjalan....mmg serius sakit mak aku dulu....tapi aku tak bagitau mak aku pon....takut dia risau....& aku berpikiran pozitip...mungkin disebabkan kuat berjalan...mmm...tapi sue plak keluarkan statement fanasss..."sue rasa urat kaki akak nih dah putus kot...sebab sue tgk akak dlm pantang dulu...lasak kemain!!"....waaaaaaaaa....

dan kesan dari sakit kaki nih....aku tak berjalan sgt ari nih...dok umah...main masak2...dan hari nih gak eleen tiba dari southampton....

I love mummy....

No comments: