Monday, June 04, 2007

Tak Ada Maknanya

31 May 2007

mmg la aku nih tak kuat semangat....lepas bersalin ari tuh & sebelum mak aku balik mesia...beria2 aku bgtau kat mak aku yg aku nak diet...aku nak turunkan 10 kg paling koman...last2 nak turun sekilo pon seksa...ntah2 lagi naik ada...hishhh...payah...payah...penah gak aku try berpuasa...tapi nak tunggu kol 9 malam time berbuka tuh yg aku tak tahan...terketar2 sumer urat lutut...dan penah gak la aku suruh naqeeb tolong doakan aku kurus dgn jayanya...doa budak2 kan makbul sbb dorang takde dosa (ostat cakap nih...)...tapi kalo harapkan doa semata2...tapi melantak cam budak somalia yg tak makan bertahun....TAK ADA MAKNANYA gak kan??

errr....camner heh?? nak makan ubat kurus?? oooo...nehi...nehi...risiko besau tuh...nak gi exercise? sedangkan kat opis aku dulu yg ada gym free pon berat bontot nak pegi....ini kan pulak kalo kena bayar...huh....nak catu makan?? dah try dah....eheheh....kurang berjaya...mmm....takde ker slimming centre yg nak lantik aku jadi duta cam ziana zain tuh?....teringin la....ahahahahah....aku gelak takda makna!!!



pil kurus aku nih....nasik lemak ngan telur 2 bijik...ehhh...bukan aku punya nih...aku tak suka telur...nih laki mak yg punya...


Nota kaki cagu:
~aku tgh layan lagu 'Joget Di Manalah Jodoh", Ali Mamak feat. Abon...motif aku dgr lagu nih?? cintailah lagu kita....wakakakak...wok adee suka bebeno ini lagu...hihiks...

2 comments:

Anonymous said...

M

chaiyok

dulu kat mesia bleh tak makan nasik ape..ha ha ha

5 Senses Designworks said...

ila...tgh mencari balik formula la nih..ntah ke mana menghilang tatau.. : )