Friday, June 22, 2007

Summer Dance

21 June 2007

hari nih sekolah naqeeb ada summer dance....sumer students terlibat...selalunya kalo ada performance...naqeeb mesti tak sabar2 nak suruh aku pegi...pepagi buta dah bangun kejutkan kitorang....tapi kali nih dia cam tak berapa suka jerk...nak2 bila dia tahu sue pon nak pegi sama...aku tanya apsal lak tak suka kitorang pegi....rupa2nya...dia kena dance berpasangan ngan pompan...dia tak suka...pulak dah!!

dlm pukul 9 gituh...aku ngan sue pegi la bawak anak memasing...cuaca panas terik tapi berangin...kak nun dah ready tunggu kat sana...anak2 dia yusuf & safia pon ada wat performance gak...wahhh...mak bapak memasing dtg ngan view cam...aku jerk gi belasah amik gambar anak pakai handphone...no wonder la gambar kecik yamatss...ahahahah
naqeeb tgh ready nak menari

mana naqeeb nya?? tuhhh...di situ.........

yeahh...pusing....pusing...

mak bapak budak yg hadir...

sambal kentang + ikan bilis...makan ngan roti

macaroni goreng utk naqeeb & aku yg tgh diet : )

penatnya dia...lepas wat performance kat skolah...

No comments: