Saturday, June 16, 2007

Emil Emilda la pulak....

02 June 2007



Alhamdulillah....lepas jerk kasi nylea ubat...dia dah beransur baik...bagus ler anak aku nih...walaupon demam tapi takde la nak merengek manjang....ahaks...puji anak sendiri nampak..

nih...aku dok kemaruk tgk citer EMIL EMILDA plak kat youtube...aku rasa citer nih lagi best dari citer datin diaries yg aku dok tunggu org download kat youtube tuh....lakonan itu syarifah amani mantaps....si zizie ezzette jadik minah jahat...gelak setan manjanggg.....hero dia lak...aaron aziz...mamat singaporean kan?? ok la lakonan dia...pehtu kawan2 si emilda....EJ & MAC...pon happening...heheh...seterusnya tgk jerk la kat youtube tuh...

sejak aku dok kat sini baru la aku nak layan citer2 bersiri cenggini...dulu aku tak koser nak tgk citer yg jenis seminggu sekali nih...aku malas menunggu...lagipon aku kalo dah syok kat satu2 citer tuh...kang satu hapah keje aku tak leh buat...contohnya sekarang nih la...kenkadang pagi2 bangun pagi jerk....terus bukak laptop...gi kat youtube...pehtu type kat search...EMIL EMILDA...koserrrrrrrr....


No comments: