Sunday, June 17, 2007

They...

06 June 07

ari nih kakak ipar aku....kak ija satu family selamat tiba dari mesia...sebenarnya naqeeb tak tau pon yg cousin2 dia nak dtg sini...sajer nak kasi dia surprise...masa rezuan nak gi jemput dorang kat heathrow....aku bgtau yg ayah ada class today...dia percaya jerk...masa rezuan gi jemput dorang kat airport, masa tuh awal pagi sesangat...dlm pukul 5 am gituh....jadi masa kak ija sampai...naqeeb belum gi skolah lagi....tiba2 jerk...pintu umah diketuk...aku suruh naqeeb bukak pintu...pehtu "surpriseeeeeeeeee"!! terkejut dia tgk cousin2 dia...amirul & izat dok tercegat depan pintu...suka tak terkata dia......

well...lepas 9 bulan tak jumpa dorang...nampak mirul dah tinggi...& aku perasan dia nih ada karektor abg yg baik & penyayang...adik dia izat...macam dulu gak....nakal & suka buli abang dia...& byk mulut...heheheh....lama ibu tak jumpa korang....abg nuar maintain...kak ija...perut jerk besar...badan ok jerk..cam dulu gak...: )

banyak tuh barang makanan yg kak ija bawak....penuh lemari dapor aku...aku suka...aku suka...nylea pon byk dpt baju2..time kasih kat sumer yg kirim barang2...buat kak ija, bang nuar, mirul & izat...welcome to oxford...cewahhh..

nylea dlm pangkuan mummy

tiga hero bila dah bertemu....masa nih amirul izat gi jemput naqeeb kat skolah...

cucu2 encik razali & puan rokiah... : )

nylea tido sambil pakai baju pemberian neneknya..

No comments: