Monday, June 25, 2007

Jangan Pandang Belakang

23 June 2007

malam minggu baru nih kitorang gi umah sue & nash...dorang ajak tgk citer jangan pandang belakang...selain kitorang anak beranak....ayree, suhaimi, sarah & fakhrul pon join sekaki...aku yg penakut tahap cipan gunung nih pon pelik camner ler aku leh ada nafsu nak tgk citer2 cenggitu...jawabnya...masa citer tuh berkumandang (ahaks) aku pekakkan telinga...tutuplah mata...bukan apa....aku tak nak nyusahkan hubby aku...kang tak pasal2 nak gi toilet pon nak suruh dia temankan...naqeeb pon sama....sepesen ngan aku gak.....penakut!! tapi di pertengahan jalan citer...kitorang 2 beranak tertido....amik ko!! gamaknya asik dok pejam mata jerk....terus tertido....rezuan yg nampak cam berani kata citer tuh takde la seram sangat...sue plak kata citer tuh macam citer lawak jersss...pulak!! lepas abis citer tuh...dorang gi layan lak citer puaka tebing biru....agaknya tak puas hati ngan tahap keseraman citer JPB!! hihiks...rezuan kata dia kasik 2 taik bintang kat citer JPB tuh...

sue & nash sibuk dok set up nak sambungkan cable dari laptop ke tibi...gitulahhh!!

aku yg kurus & adam yg putih melepak!!

bukan main feel lagik sue...siap pakai selimut bagai...yg terbaring nampak rambot itu adalah sarah...

naper gelap lak nih?? aihhh...biasalah...nak tgk citer seram...mesti gelap....

No comments: