Monday, June 25, 2007

Winter ke Summer Nih??

25 June 2007

dah 3-4 hari cuaca kat oxford nih sejuk sesangat...kenkadang rasa cam winter lak....anak2 aku kalo time tido aku bungkus dorang sebaik mungkin...hehehe...nylea aku pakaian baju tebal 2 lapis....abg dia jerk kebal sket...still leh pakai t-shirt...tapi time tido tetap aku selimutkan dia...

pelik gak...sbb aku tanya kawan2 aku yg dok kat london & bournemouth dorang kata kat tempat dorang panas giler sampai tido malam pon kena bukak tingkap...uikkk?? alangkah berbedanya keadaan itu!! dan skrg gak kat oxford nih musim hujan...pantang petang jerk ujan...pantang petang jerk ujan....mula ler mata haku ngantuk manjang...dan mula la perut aku lapar nak makan...: )

naqeeb & duvet kesayangannya!!


wahhhh....sedapnya dia depa tangan time tido....

No comments: