Friday, June 22, 2007

Hari Ini....

22 June 2007

~ aku masak nasik lemak satu periuk besar...so hari nih rezuan nyer breakfast, lunch ngan dinner...mmg melantak nasik lemak jerk....bukankah itu menjimatkan tenaga & masa?? : )

~ bapa mertua aku kena operate hari nih...minor operation jerk...ada ketumbuhan kecil di punggung...moga2 cepat sembuh Pa!!

~ aku still diet...makan roti ngan air paip jerk...hihiks...ehhh jap...tadi aku bedal donat 3 bijik....ahaks...

~ sakit kaki aku kembali lagik....huwaaa...tuh la kesan dari berjalan masa gi tgk performance naqeeb kat skolah dia...

menu hari ini...nasik lemak, sambal tumis ikan bilis & telur sajork...

2 comments:

faizrazali palinghebat said...

sedap nyer nasik lemak tu....tiber2 plak lapar...hahahha...nk g mkn jap aa...hehhheh

5 Senses Designworks said...

takper...dah tak lama dah 'org rumah' nak balik mesia... : )